Brzi kolačići - Više puta sam pravila po ovom receptu i svaki put su mi ispali fantastično!

 Sastojci 9 osoba

    150g brašna
    ¼ kašičice sode bikarbone
    50g kakaa
    115g tamne čokolade, isjeckane
    1 kašičica instant espressa/kafe
    ¾ kašičice soli (ili malo manje)




    60ml ključale vode
    300g šećera (da, čini se kao previše - ja sam testirala sa 250g i bilo je okej.)
    80g margarina
    1.5 kašičica vanila ekstrakta
    65g oraha, isjeckanih (neobavezan sastojak, ali ga toplo preporučujem)

    Za
    10g mljevenog lana
    50ml vode

 Priprema

    1.

    U manjoj zdjeli pomiješati mljeveni lan i vodu. Ostaviti sa strane ~10 minuta.
    2.

    Zagrijati pećnicu na 180°C.
    3.

    Na dno tepsije i sa strane staviti papir za pečenje.




    4.

    U zdjeli srednje veličine pomiješati brašno i sodu bikarbonu. Ostaviti sa strane.
    5.

    U drugoj zdjeli pomiješati kakao, čokoladu, espresso i so. Dodati vodu i koristeći kašiku, izmiješati sve, dok ne nastane čokoladna smjesa. Ako se čokolada ne istopi, vjerovatno voda nije bila dovoljno vruća. U tom slučaju, iskoristiti bain-marie metodu (https://www.youtube.com/watch?v=Dfj-ucrtI0A). Dodati šećer, margarin, vanilin ekstrakt i lan u čokoladnu smjesu i izmiješati mikserom. Dodati orahe ako ih koristite*. Kašikom dodati brašno sa sodom bikarbonom iz koraka 4. Smjesa će biti poprilično gusta i teška za miješati. Ne miješajte previše, pogotovo ne mikserom, jer se onda razvije previše glutena, pa browniesi neće imati dobru teksturu.
    6.

     Smjesu prebacite u tepsiju i pecite 20-25 minuta u rerni. Provjeravajte nožem da li su pečeni. Ja sam primijetila da browniesi izgledaju sirovi nakon i 25 minuta, ali to je normalna stvar sa ovim receptom, jer ima podosta šećera i masti. Ostaviti browniese da se ohlade. Ja ih ostavim preko noći (da, strpljenje je vrlina) u frižideru.

Preuzeto sa: www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:

Nema komentara:

Objavi komentar